Google+
Kategorie
Koszyk
...jest pusty

Przechowalnia

Ilość produktów w przechowalni: 0

Zobacz

Szybki kontakt

biuro@home-idea.pl

tel. 795 999 803

    Recenzje
    Gałka gwiazdka - kolor do wyboru
    Gwiazdki same w sobie są piękne. Jednak fajnie byłoby zwróci ..

    Ocena: 5/5

    Facebook
    Twitter
    Twitter
    Pinterest
    Informacje
    Regulamin sklepu internetowego www.home-idea.pl

    Regulamin sklepu internetowego www.home-idea.pl

    Sklep internetowy HOME-IDEA, dostępny pod adresem www.home-idea.pl, prowadzony jest przez firmę HOME-IDEA Katarzyna Węglarczyk, wpisaną przez Burmistrza Ujazdu do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Ujeździe przy ul. Sławięcickiej 19. Firma zarejestrowana jest pod numerem NIP: 7561873232, Regon: 161543371.


    Zasady działania:

    1.Sklep internetowy www.home-idea.pl  prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.

    2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.home-idea.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


    Zamówienia:

    1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.home-idea.pl.

    2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie całego kraju. Sklep nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej poza granicami kraju. Oferta Sklepu Internetowego obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    3. Zamówienia należy składać w języku polskim.

    4. Klient może składać zamówienia całodobowo przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej 
    www.home-idea.pl korzystając z ikony koszyka. Wysyłka prowadzona jest w dni robocze.

    5. Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.

    6. W zamówieniu Klient wskazuje zamawiany towar , ilość poszczególnych produktów, adres (na jaki ma zostać dostarczony towar), sposób dostawy oraz formę płatności.

    7. Zamówienie jest realizowane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sklep www.home-idea.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnego lub niedokładnego adresu dostawy podanego przez Klienta.


    8. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy (koszt dostawy).


    9. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowej stronie sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

     

    Ceny towarów i płatności:

    1. Wszystkie ceny podane na stronie www.home-idea.pl wyrażone są w złotych polskich oraz są cenami brutto.

    2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki.

    3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru metody dostawy zamówienia i formy płatności.

    4. Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży, zgodny z przepisami podatkowymi.

    5. Możliwe są następujące formy płatności:

    - Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniążków na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.

    - Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.

    6. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

    7. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-4 dni.



    Dostępność towarów:

    1. Przy towarach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.

    2. Towary oferowane w sklepie internetowym www.home-idea.pl wysyłamy w 48 h – zamówienie na dany produkt złożone w danym dniu do godziny 12.00 może być wysłane w ciągu jednego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia.

    3. Towary przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi. W przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów,istnieje możliwość , że towar będzie niedostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zmówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, anulowanie zamówienia).



    Realizacja zamówień:

    1. Zamówienia realizowane są w dni robocze.

    2. Na proces realizacji zamówienia składa się skompletowanie zamówienia oraz przekazanie paczki poczcie.

    3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: przy wyborze metody dostawy:
    - „przedpłata - przelew” (po zaksięgowaniu na rachunku bankowym sklepu wpłaty za zamówienie) 
    - „za pobraniem” (po zakończeniu procesu zamówienia przez Klienta).

    4. Orientacyjny termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych i jest zależny między innymi od:

    - wybranego przez Klienta sposobu płatności – w przypadku „przedpłaty” od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie lub od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek pobraniowych;

    - dostępności towaru.

    5. Do wartości każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy płatności i rodzaju przesyłki.

    6. Czas dostawy przesyłek pocztowych wynosi od 1-2 dni roboczych.

     

    Zwroty, reklamacje:

    1. Każdy produkt dostępny w sklepie www.home-idea.pl podlega reklamacji jeśli:posiada wady fabryczne, jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu lub został uszkodzony w trakcie transportu (jeśli zewnętrzne opakowanie przesyłki jest uszkodzone prosimy o wypełnienie protokołu szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę),

    2. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

    3. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów sklep zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

    4. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.

    5. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

    6. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.



    Rezygnacja z zamówienia:

    1.Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

    2. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy , dowód zakupu oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania, zostaje wystawiony rachunek korygujący lub faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię rachunku lub faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

    3. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub firmy kurierskiej należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. 


      
    Dane osobowe:

    1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego/Klienta przez HOME-IDEA (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883). Dane osobowe Zamawiającego/Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia rachunku lub faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

    2. Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, są konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna - sprzedaży towarów.

    3. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator sklepu internetowego www.home-idea.pl

    4. Każdy Kupujący, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres administratora biuro@home-idea.pl.



    Polityka Cookies:

    1. Sklep internetowy www.home-idea.pl korzysta z plików cookies w celach statystycznych, do obsługi sklepu oraz procesu zakupowego. 

    Pliki „cookies” - Ciasteczka (ang. cookies) to małe pliki tekstowe przechowywane na urządzeniach końcowych użytkowników serwisów internetowych, usprawniające korzystanie z nich. Są wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Państwu interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, pomagają nam także w tworzeniu statystyk odwiedzin.

    Pliki „cookies” nie zawierają żadnych danych osobowych.




    2. Użytkownik, który nie wyraża zgody na wykorzystywanie plików cookies (zastosuje blokadę plików cookies) powinien wybrać odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron www. Proces plików cookies różni się w zależności od używanej przez Użytkownika przeglądarki. Uniemożliwienie zapisu plikom cookies może poważnie utrudnić korzystanie z tego serwisu.



    Postanowienia końcowe:

    1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.home-idea.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.









    Data publikacji regulaminu: 14.04.2014r.

    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.